من قصــة يتيـــم

Posted: November 2, 2009 in storys
Tags:

احيانا

اقعد بيني وبين نفسي

افكر باللي صار لي وراح يصير لي

من اول ما انولدت الى اليوم ..الى باجر

احيانا احس بنفسي عايش في حلم ..واحيانا احس فيه كابوس ثقيل على القلب

احيانا

افكر ليش …؟؟

مو قصدي اعترض على حكم الله …لا ..اعوذ بالله

بس قصدي …

ليش …

الدنيا ما تعطيني اللي انا ابيه …؟؟

مع اني سويت اللي مطلوب مني ….؟؟؟

بس كل شي تمنيته ما حصلته

ليش كل شي بهالدنيا ضدي …؟؟

ادري بالمثل اللي يقول تاتي الرياح بما تشتهي السفن

وادري بحكمة الله

انت تريد ويفعل الله ما يريد

قدر الله وما شاء فعل

بس فيه اشياء …نكون احنا السبب فيها

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s